1/4/13

Ένας χρόνος Blog


Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από τότε που ξεκίνησα αυτό το blog. Ναι μπορεί να μην γράφω συχνά, αλλά το έχω στο μυαλό μου. Δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα στη ζωή μου από τότε που το ξεκίνησα. 

Ακόμα ψάχνω για δουλειά. Στα μαθήματα χειροτεχνίας πάω και επίσης το γυμναστήριο έχει αρχίσει να γίνεται τρόπος ζωής, αν δεν πάω τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα κάτι με χαλάει. Βέβαια θα πεις ότι με το να πηγαίνω τόσο συχνά θα πρέπει να έχω και ένα σώμα "φέτες", το οποίο δεν ισχύει και απόλυτα. Έχω δει αρκετή διαφορά, έχει αρχίσει να σφίγγει και να δυναμώνει το σώμα μου και επίσης έχω πλέον περισσότερη αντοχή. 

Πάντως σε αυτόν τον χρόνο έχω κάνει διάφορα πραγματάκια για το σπίτι, που τα είχα αφήσει λόγο δουλειάς και έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Κατάφερα και έβαλα τις φωτογραφίες του γάμου μου στο άλμπουμ, ναι ναι μετά από ενάμιση χρόνο παντρεμένη, έχω βάλει όλες τις κάρτες στο βιβλίο ευχών. Επίσης όλα τα δώρα που έκανα φέτος τα Χριστούγεννα ήταν handmade από εμένα. Κουράστηκα αλλά το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ και ελπίζω και αυτοί που τα πήραν να τους άρεσαν και τα ευχαριστηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου