Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χειροτεχνίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Χειροτεχνίες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

18/12/17

Χιονάνθρωπος από ξυλάκια παγωτού

Έχεις ξυλάκια από παγωτό να κάθονται και δεν ξέρεις τι να τα κάνεις. Ε, τότε σου έχω ιδέα. Φτιάξε ένα χιονάνθρωπο. Είναι μια πολύ εύκολη κατασκευή που γίνεται εύκολα από τα παιδιά.
Τα υλικά που θα χρειαστείς:
  • Ξυλάκια από παγωτό
  • Σκληρό χαρτόνι (εμείς χρησιμοποιήσαμε από το κουτί με τα δημητριακά)
  • Κόλλα ή ζεστή σιλικόνη
  • Χρώματα & πινέλα

Πάμε να το φτιάξουμε τώρα:
Κόβουμε ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι από το χαρτόνι, το οποίο θα το έχουμε σαν πλάτη για να σταθούν τα ξυλάκια. Αν δεν έχετε χαρτόνι, σας έχω και άλλη λύση. Μπορείτε απλά να κολλήσετε δύο ξυλάκια κάθετα στη πίσω πλευρά. 

Πάνω στο χαρτόνι κολλάτε τα ξυλάκια, το ένα διπλά στο άλλο, μέχρι 8 μπορείτε να βάλετε. Αφού κολλήσουν, κολλάτε άλλα 2 ξυλάκια διαγώνια για να φτιάξετε το καπέλο.
Αφού έχουν κολλήσει όλα, ήρθε η σειρά να τα βάψουμε. Βάφουμε άσπρο το κάτω μέρος, που θα είναι το πρόσωπο, και μαύρο το πάνω μέρος, που θα είναι το καπέλο. Τα διαγώνια ξυλάκια μπορείτε αν θέλετε να βάψετε το ένα κόκκινο και το άλλο μαύρο ή ακόμα και τα δύο μπορεί να είναι το ίδιο χρώμα, μαύρα ή κόκκινα.
Μόλις στεγνώσουν, και επειδή εμείς θέλαμε να τα τελειώσουμε την ίδια μέρα τα στεγνώσαμε με το πιστολάκι, κάνουμε τα μάτια, το στόμα και τη μύτη.

Και ο χιονάνθρωπος μας είναι έτοιμος.

Έχουμε και άλλα σχέδια που θέλουμε να φτιάξουμε, οπότε κάποια στιγμή θα έχει και update.

Καλή δημιουργική απασχόληση!!!
Read More »

12/12/17

Χριστουγεννιάτικο δέντρο από ρολό τουλέτας

Άλλη ένα υλικό, που έχεις στο σπίτι σου, και που μπορείς να φτιάξεις υπέροχα χριστουγεννιάτικα δεντράκια είναι το ρόλο τουαλέτας. Είναι πολύ εύκολο και άμα αρέσουν στα παιδιά σας να γίνονται χάλια τότε αυτό είναι για εσάς.
Θα χρειαστείτε:
  • Ρολά τουαλέτας
  • Μπογιές
  • Πινέλα
  • Ψαλίδι
  • Κόλλα

Λοιπόν, το πρώτο πράγμα που θα κάνετε είναι να βάψετε τα ρολά σας έξω αλλά και μέσα, γιατί όταν το κόψετε μα φαίνεται χρώμα και όχι το γκρι του ρολού, εκτός κι αν αυτό θέλετε. Μπορείτε να τα βάψετε όπως θέλετε, εδώ θέση έχει η φαντασία μας. Εμείς κάναμε κάποια μονόχρωμα αλλά και κάποια που έχουν και δύο χρώματα σε κάθε όψη. 
Αφού στεγνώσουν καλά, εδώ εμείς τα αφήσαμε κάποιες μέρες, γιατί ο μικρός ήταν άρρωστος και δεν είχε όρεξη να συνεχίσουμε. Αν εσείς βιάζεστε, σας έχω λύση. Μπορείτε να τα στεγνώσετε με το πιστολάκι. Τώρα είναι η ώρα για το ψαλίδι. Κόβουμε ένα φαρδύ σπιράλ το ρολό. Μετά κόβουμε πάλι το σπιράλ, ώστε να έχουμε δύο σπιράλ από το ρολό. (Δεν φωτογραφία να σας δείξω τι εννοώ γιατί εγώ τα έκοβα). 

Σας είπα πρώτα να το βάψετε και μετά να το κόψετε, γιατί αν το βάψετε μετά αφού το έχετε κόψει το ρολό θα χάσει το σπείρωμα του και θα γίνει ένα ίσιο χαρτόνι.

Αν, έχει αυτοκόλλητα αστέρια τα κολλάς πάνω στη κορυφή ή αλλιώς φτιάχνεις από χαρτί το βάφεις και το κολλάς.
Και το δεντράκι σας είναι έτοιμο.

Καλή τύχη!!!

Read More »

4/12/17

Φτιάχνωντας χιονόμπαλες σε βαζάκια που έχουμε στο σπίτι

Οι χιονόμπαλες είναι από τα αγαπημένα μου και κατάλαβα ότι είναι και του Φίλιππου. Στο σημερινό σημείωμα στο ημερολόγιο μας ήταν να φτιάξουμε χιονόμπαλες.

Έκατσα και έψαξα λίγο στο pinterest και βρήκα δύο τρόπους να τους φτιάξω. Ο πρώτος τρόπος είναι με χλιαρό νερό και υγρή διάφανη κόλλα (η αρχική ανάρτηση μπορείτε να τη δείτε εδώ) και ο δεύτερος τρόπος είναι με απιονισμένο νερό και γλυκερίνη (εδώ μπορείτε να δείτε την αρχική ανάρτηση). Πήγαινα για τον πρώτο τρόπο, αλλά όταν πήγα να πάρω τα υλικά από το μαγαζί με τα ήδη χειροτεχνίας δεν είχε τη συγκεκριμένη κόλλα και έτσι κατέληξα στον δεύτερο τρόπο.
Τα υλικά που θα χρειαστείς είναι: 
  • Βαζάκια που σφραγίζουν καλά
  • Απιονισμένο νερό
  • Υγρή γλυκερίνη
  • Χρυσόσκονη
  • Χριστουγεννιατικές φιγούρες
  • Δυνατή κόλλα ή Σιλικόνη

Η εκτέλεση είναι πολύ απλή. Κολλάς τις φιγούρες στο καπάκι, με τη δυνατή κόλλα ή τη σιλικόνη, εγώ το έκανα με τη σιλικόνη. Αν θες να είναι λίγο πιο ψηλά για να φαίνεται καλύτερα όταν κλείσεις το βαζάκι μπορείς να κολλήσεις σε ένα καπάκι από γάλα ή ένα διαφανές πλαστικό και μετά τη φιγούρα. 

Στο βάζο βάζουμε το απιονισμένο νερό μέχρι λίγο πριν γεμίσει, μετά βάζεις τη γλυκερίνη και το χρυσόσκονη. Τη γλυκερίνη την έβαλα με το μάτι, όσο πιο πολύ βάλεις τόσο πιο πολύ θα αργεί να πέφτει η χρυσόσκονη. Όσο για τη χρυσόσκονη εκεί βάζεις όσο θέλεις, απλά αν πέσει πολύ βλέπε τη χιονόμπαλα με το σκυλάκι δεν φαίνεται και πολύ καλά η φιγούρα. 
 
Τέλος κλείνεις καλά το καπάκι και επειδή που και που είχε κάτι ψηλό διαρροές έβαλα σιλικόνη γύρω γύρω από το καπάκι.
Και η χιονόμπαλα είναι έτοιμη. Βουαλά!!!

Read More »

29/11/17

The Train Party (4th birthday)

Φιλιππάκι μου, έγινες 4. Ξέρεις τα περισσότερα χρώματα. Τα ελληνικά ξέρεις να τα μιλάς πολύ καλά και κάνεις πολύ καλή προσπάθεια με τα αγγλικά. Λες την ελληνική αλλά και την αγγλική αλφαβήτα, και μπορείς και γράφεις τα περισσότερα γράμματα. Γράφεις ακόμα και πολλά νούμερα, και μετράς μέχρι το 20, και στις δύο γλώσσες. Από το Σεπτέμβριο έχεις αρχίσει και με φωνάζεις mommy, το οποίο το λατρεύω. Εκεί που κάθεσαι και μιλάς πετάς και κάποιες αγγλικές λέξεις. Μας τραγουδάς και στις δύο γλώσσες και μερικές φορές φτιάχνεις δικά σου τραγούδια κάνοντας ένα συνδυασμό και των δύο. Στο παιδικό ακόμα δεν έχεις κάνει φίλους, αλλά από ότι έχω δει όλα τα παιδιά σε ξέρουν. 

Χρόνια πολλά αντράκι μου!!!

Το θέμα για τα γενέθλια το είχα αποφασίσει από νωρίς, πολύ νωρίς. Πάντα είχες μια αγάπη για τα τρένα, το τελευταίο χρόνο είναι πάντα στημένο το τρένο στο σαλόνι μας και δεν περνάει μέρα που να μην παίξουμε. Και έτσι το πάρτι με θέμα τρένο ξεκίνησε να φτιάχνετε. Όλα τα έφτιαξα εγώ, δεν αγόρασα τίποτα, οπότε βγήκε πολύ οικονομικό. Προς τις τελευταίες μέρες αρρώστησα και φοβόμουν ότι δεν θα τα καταφέρω να τα φτιάξω όλα, αλλά αυτό που με ανησυχούσε ήταν ότι δεν θα μπορούσα να του φτιάξω τη τούρτα.
Το πρώτο πράγμα που έφτιαξα ήταν η πρόσκληση, γιατί ήταν και αυτή που έπρεπε να σταλεί πριν τα γενέθλια. Φέτος στα γενέθλια του είχαμε περισσότερο κόσμο από πέρσι. Είχαν κανονίσει οι γονείς μου να έρθουν για 3 εβδομάδες και έτυχε να είναι στα γενέθλια του, η νονά μας πλέον μένει μόνιμα Αγγλία και κάποιοι φίλοι που έχουμε κάνει εδώ.

Σειρά είχε ο στολισμός του σπιτιού. Έφτιαξα μια πινακίδα για την είσοδο του σπιτιού. Με το που έμπαινες στο σπίτι είχα κολλήσει στο τοίχο μια πινακίδα που έγραφε "Arrivals" και στην έξοδο έγραφε "Departures". Στη πόρτα της κουζίνα/σαλονιού είχα φτιάξει μια πινακίδα που προειδοποιεί για διάβαση τρένων και στο πάτωμα της κουζίνας είχα έφτιαξα γραμμές τρένου με μαύρη μονωτική ταινία. Τα παράθυρα τα στόλισα με banner που είχαν το σχήμα τρένου. 
Επίσης έφτιαξα και ένα καπέλο του εισπράκτορα. Είχα σκοπό όταν ερχόντουσαν οι καλεσμένοι να ζητάει ο Φίλιππος τα εισιτήρια τους και να ελέγχει και να τους κάνει μια τρύπα. Αλλά δεν ήθελε να το φορέσει. Το καπέλο το βρήκα εδώ.
Στο τραπέζι με τα φαγητά έβαλα ένα από τα τρένα για στολισμό και είχα φτιάξει καρτελάκι για τα φαγητά, δεν έχω όμως φωτογραφίες να σας δείξω.

Η τούρτα είναι η κλασσική, δοκιμασμένη τούρτα που φτιάχνω εδώ και 4 χρόνια στα γενέθλια του. Να πω την αλήθεια έλεγα να αλλάξω τούρτα, αλλά με το κρύωμα που είχα δεν είχα την όρεξη να μπλέξω. Βέβαια έμπλεξα με το στολισμό της τούρτας. Είναι η πρώτη φορά που έκατσα να φτιάξω ένα διακοσμητικό και μπορώ να πω ότι βγήκε αρκετά καλό για την ώρα και τη διάθεση μου. Για τη συνταγή της τούρτας μπορείτε να μπείτε εδώ, απλά δεν έφτιαξα την επικάλυψη fudge.
Περάσαμε πολύ όμορφα και ο μικρός το χάρηκε πολύ, που είχαμε τους γονείς μου αλλά και τους φίλους μας.

Να σας πω ότι ακόμα στη πόρτα της κουζίνας/σαλονιού είναι η πινακίδα για διάβαση των τρένων, δεν με άφησε να την κατεβάσω.
Read More »

10/2/17

Painting with Bubble wrap and more


Σε ποιο παιδί δεν του αρέσει να ζωγραφίζει, πόσο μάλλον όταν τα υλικά που χρησιμοποιεί δεν είναι και τόσο συνηθισμένα. Είχα από καιρό που ήθελα να το δοκιμάσω με τον Φίλιππο, απλά μου έλειπαν κάποια υλικά. Μόλις τα απόκτησα και πέσαμε με τα μούτρα στη ζωγραφική.

Υλικά που θα χρειαστείτε:
✱ Bubble wrap
✱ Χαρτί (κι αν είναι σας τον Φίλιππο, τότε μπόλικο)
✱ Τέμπερες (εμείς δεν είχαμε δαχτυλομπογιές)
✱ Πινέλα (προαιρετικά)
✱ Ποδιά (προαιρετικό)


Και η διασκέδαση ξεκινάει.

Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος να ζωγραφίσεις.


Ο Φίλιππος πήρε το χαρτί και το έβαλε μπροστά του και άρχισε να βάφει το bubble wrap με τα πινέλα. Αφού έβαλε κάποια χρώματα πάνω του το γύρισε ανάποδα και το πάτησε πάνω στο χαρτί. Μετά ήθελα να το καθαρίσω, το bubble wrap, για να βάλει άλλα χρώματα και να κάνει άλλα σχέδια. Δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό, μόνο όταν γεμίσει πολύ και τα χρώματα δεν φαίνονται πλέον.

Αφού το έκανε αυτό δύο-τρεις φορές, βαρέθηκε τα πινέλα και άρχισε να βάφει με τα δάχτυλα και τις παλάμες του. Εκεί το ευχαριστήθηκε πάρα πολύ. Μου ζήτησε και το δικό μου χέρι για να μου βάψει την παλάμη και να βγάλει το αποτύπωμα του.

Μετά πήρα ένα από τα αυτοκινητάκιια του και το βούτηξα μέσα στη μπογιά. Έπρεπε να είχα το κινητό εκεί τη στιγμή για να τον βγάλω μια φωτογραφία. Η απορία στα μάτια του ήταν απίστευτη. Σίγουρα μέσα του θα έλεγε ότι η μαμά τα έχει παίξει.

Φαντασία μα έχουμε και όλο και κάποια πράγματα μέσα στο σπίτι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ζωγραφίσουν τα παιδιά.

Άλλος ένας τρόπος που μπορείτε να το κάνετε είναι να κολλήσετε ένα μεγάλο κομμάτι bubble wrap στο τραπέζι. Να βάλει το παιδί το χρώματα που θέλει, με όποιο τρόπο θέλει, και μετά να πάρει το καθαρό χαρτί και το πατήσει πάνω.

Να κάποιες ζωγραφιές που έκανε ο Φίλιππος.
Τις μικρές τελίστες που βλέπετε, δεν είναι από bubble wrap αλλά
είναι το αντιολισθητικό που βάζουμε στα ντουλάπια της κουζίνας από το γνωστό μεγάλο μαγαζί. 
Αυτές οι κόκκινες γραμμές που βλέπετε είναι από το αυτοκινητάκι του.

Read More »

2/2/17

Μια ψησταριά χωρίς κόστος


Μετά από το "Ένα πάρκινγκ από κουτιά" ήρθε η ώρα για τη ψησταριά. Μόλις είχα παραλάβει κάτι από το ταχυδρομείο και μέσα στο κουτί είχε αυτά τα μικρά φελιζόλ σε σχήμα φιστίκι και αντί να τα πετάξω, έφτιαξα ψησταριά. Η ιδέα ήταν του Μάνου, μην πάρω εγώ όλα τα εύσημα. 

Το κουτί ήταν ότι έπρεπε σε μέγεθος, το μόνο που έκανα ήταν να κόψω το πάνω μέρος. Με ένα άλλο κουτί που είχα έκοψα λωρίδες και έφτιαξα τη σχάρα. Αλλά μου φαινόταν άδειο και είπα ότι πρέπει να του φτιάξω να ψήνει και κάτι, οπότε του έφτιαξα μπριζόλες και μπιφτέκια. Τα ζωγράφισα πάνω ώστε να φαίνονται ότι είναι ψημένα στη σχάρα. Του έβαλα και πόδια και έτοιμο το νέο παιχνίδι. Άκρως οικονομικό και άκρως διασκεδαστικό.



Read More »

15/12/16

The Balloon Party (3rd birthday party)

Άργησα λιγάκι να γράψω αυτή την ανάρτηση, αλλά τουλάχιστον την ανεβάζω εντός 2016. Φέτος για τα γενέθλια του Φίλιππου δεν έκανα τίποτα το σπουδαίο μιας και ήταν λίγες μέρες αφού μετακομίσαμε αλλά και επίσης δεν θα είχε παιδιά το πάρτι. Καμιά εβδομάδα πριν φύγουμε από Ελλάδα είχα κάτσει και χάζευα στο internet τι θα μπορούσα να κάνω, απλό και λιτό. Βρήκα την ιδέα με τα μπαλόνια ωραία και πολύ εύκολη να γίνει.

Το μόνο που χρειάστηκε να κάνω είναι να φουσκώσω κάμποσα μπαλόνια και να τα κρεμάσω όπου μπορούσα στο σπίτι. Είχα και ένα τραπεζομάντιλο με πολύχρωμες ρίγες και πήρα και πλαστικά ποτήρια και χάρτινα πιάτα με ζωγραφισμένα μπαλόνια πάνω.

Ο πίνακας για το καλωσόρισμα των καλεσμένων,
λίγο πριν το σβήσει ο Φίλιππος.



Φαγητά είχα τρία πράγματα κεφταδάκια, σουφλέ και πίτσα. Και από γλυκά είχα cup cakes που είχα φτιάξει την ημέρα των γενεθλίων του και τη κλασσική τούρτα που κάνω κάθε χρόνο, δεν είχα το χρόνο να κάνω πειράματα, μπορεί του χρόνου να είμαστε καλά. Πάνω στη τούρτα έβαλα ζαχαρόπαστα που έκαψα σε σχήμα μπαλονιού και το νούμερο τρία. (τη τούρτα μπορείτε να τη δείτε εδώ.)




Χρόνια πολλά αντράκι μου!!!

Read More »

10/12/16

Ένα πάρκινγκ από κουτιά

Το πρωτοείδα στην Ελένη και είπα ότι θα κάτσω να φτιάξω και εγώ ένα πάρκινγκ, αλλά το ξέχασα γιατί είχαν άλλα προτεραιότητα. Μετά είδα της Αντωνίας και της Γιάννας και είπα εντάξει πρέπει να κάτσω να το φτιάξω, και ήταν ευκαιρία γιατί μόλις είχαμε επισκεφτεί το ΙΚΕΑ και αγοράσαμε μια βιβλιοθήκη, οπότε κουτί υπήρχε.

Λοιπόν, ξεκίνησα να το φτιάχνω κόβοντας κομμάτια από το μεγάλο κουτί. Έφτιαξα κολώνες, ράμπες και ορόφους. Μετά τα κόλλησα με κόλλα UHU, γιατί δεν είχα πιστόλι σιλικόνης.


Βέβαια μετά από κάτι μέρες αγόρασα ένα και τα ξανακόλλησα και εκεί βρήκα την ευκαιρία να φτιάξω ένα βενζινάδικο, ένα πλυντήριο αυτοκινήτων και να ενισχύσω τον πρώτο όροφο γιατί έκανε κοιλιά όταν έβαζε τα αυτοκίνητα του πάνω.


Και αυτό είναι το τελικό αποτέλεσμα, κάτι οικονομικό και όχι πολύ χρονοβόρο για να φτιαχτεί, εκτός κι αν κάνεις υπερπαραγωγή όπως εγώ. Μπορείς να το φτιάξεις και από ρολά τουαλέτας. Ή από ρολά τουαλέτας τα οποία τα έχεις κόψει στη μέση.
Read More »

1/12/16

Πρώτη φορά Advent Calender


Από πέρσι ήθελα να το φτιάξω το advent calendar, αλλά θεώρησα ότι ο Φίλιππος ήταν πολύ μικρός και δεν θα το ευχαριστιόταν. Αλλά είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα το έκανα την επόμενη χρονιά και ναι το έφτιαξα. 

Για πρώτη φορά μπορώ να πω ότι μου φάνηκε λίγο δύσκολο. Όχι στο πώς θα το φτιάξω, αλλά στο τι θα βάλει για κάθε μέρα μιας και το δικός μας ημερολόγιο θα έχει 31 μέρες και όχι 24 που έχουν τα περισσότερα. Να είναι καλά τα κορίτσια, Ελπίδα, Αντωνία, Μαρίνα, Γιάννα και αν ξεχνώ καμία ζητώ συγνώμη, που με τις διάφορες αναρτήσεις τους πήρα κάποια ιδέα. Βέβαια βοήθησε και το pinterest.

Αποφάσισα να φτιάξω κάτι πολύ απλό, γιατί χρόνο δεν είχα μιας και πέσανε όλα μαζί φέτος, μετακόμιση και γενέθλια του Φίλιππου. Του χρόνου να είμαστε καλά θα το ξεκινήσω πιο νωρίς. Την ιδέα την είχα δει από την Ελπίδα και είπα ότι αυτό θα φτιάξω.

Χρειάζεσαι μια κρεμάστρα, ή στη περίπτωση μου δύο μικρές, κορδέλα και χαρτί περιτυλίγματος. Αφού έκατσα και έγραψα τι θα κάνουμε κάθε μέρα στο τετράδιο μου, μετά έκατσα και τύπωσα τις διάφορες δραστηριότητες και κατασκευές.

Ελπίζω να σας άρεσε και να πήρατε μια μικρή ιδέα.
Read More »

7/7/16

5th Wedding Anniversary Gift


Δύο - τρεις εβδομάδες πριν κλείσουμε 5 χρόνια παντρεμένοι με τον Μάνο είχα αρχίσει και κοίταζα τι θα μπορούσα να του φτιάξω. Όπως έχω πει και στην πρώτη ανάρτηση για τη "5th Wedding Anniversary - Wood" πάντα μου άρεσε το έθιμο με τον συμβολισμό των χρόνων. Οπότε επειδή φέτος είναι 5 χρόνια και συμβολίζεται από το ξύλο, έπρεπε να δω τι μπορώ να φτιάξω που να έχει και ξύλο μέσα.

Χάζεψα στο internet και στο pinterest και είχε κάποιες πολύ ωραίες ιδέες, αλλά έπρεπε να βρω κάτι που να μην χρειαστώ να αγοράσω, γιατί θα το έβλεπε ο Μάνος και δεν ήθελα. Και έτσι βρήκα τι ιδέα με ένα κομμάτι ξύλο και πάνω βαμμένα γράμματα. Ευτυχώς που ο πεθερός μου έχει ένα γνωστό και μου βρήκε ένα κομμάτι ξύλο και το έβαψε κιόλας στο χρώμα που ήθελα.

Όσο για τα γράμματα στην αρχή είχα σκεφτεί να κάτσω να κόψω το περίγραμμα τους και να τα βάψω πάνω στο ξύλο, αλλά θα είχε πολύ δουλειά και ήξερα και τι αποτέλεσμα θα είχε. Μετά μου ήρθε η ιδέα του λευκού αυτοκόλλητου και έτσι έκατσα και τα έφτιαξα στον υπολογιστή και τα έδωσα σε ένα φίλο μου που ασχολείται με αυτά και μου τα έκοψε σε μηχάνημα. Το μόνο που είχα να κάνω εγώ ήταν να τα κολλήσω πάνω στο ξύλο, κάτι που δεν ήταν πολύ εύκολο, γιατί στην αρχή δεν ήθελαν να κολλήσουν. Αλλά σαν μαμούνι που είμαι βρήκα στην λύση.

Έτοιμο το δώρο για τον αντρούλη μου!!!

Χρόνια πολλά και πάλι!!!
Read More »

19/5/16

Small Pink Box


Ήρθε και η ώρα να γράψω για μια χειροτεχνία που έκανα για την γλυκεία Μάρθα από το "Martha is Blogging", που γέννησε το δεύτερο κοριτσάκι της. Δεν ήθελα να γράψω για αυτή την χειροτεχνία, γιατί δεν ήθελα να χαλάσω την έκπληξη. Βέβαια ανέβασα μια φωτογραφία με τις ετοιμασίες, έτσι για να ξέρει ότι κάτι θα της έρθει και από εμένα.

Ήθελα να φτιάξω κάτι παραπάνω από μια απλή κάρτα. Ήθελα κάτι που να περιέχει όλα τα πρώτα στοιχεία της μικρής, και έτσι σκέφτηκα να φτιάξω ένα κουτί και να βάλω εκεί μέσα.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνω είναι να αποφασίσω τη διάσταση θα είναι αυτό και τι θα περιέχει μέσα. Σίγουρα θα είχε μια κάρτα με τις ευχές μας, μια καρτούλα να γράφει τα στοιχεία της γέννησης και τα υπόλοιπα ήρθαν στην πορεία.

Επειδή στην αγορά δεν βρήκα τη διάσταση του κουτιού και αν τη ζήταγα να μου το φτιάξουν θα πλήρωνα αρκετά. Έτσι, έκατσα και το έφτιαξα εγώ, αφού πιάνουν τα χέρια μου.

Όλα τα υλικά που τελικά χρησιμοποίησα. 

Έτοιμο το κουτί.

Μετά ήταν η σειρά να φτιάξω τα διάφορα διακοσμητικά που θα είχε μέσα. Έφτιαξα αστεράκια σε 3 διαφορετικά χρώματα και μια καρδούλα με τη τεχνική του Origami. Λατρεύω αυτή τη τεχνική, γιατί φτιάχνεις κάτι με ένα κομμάτι χαρτί και άσε που είναι και αγχολυτικό. Για τα αστεράκια έκοψα λωρίδες από χαρτί, τα δίπλωσα με ένα συγκεκριμένο τρόπο που στο τέλος σχηματίστηκε ένα πολύγωνο. Πήρα αυτό το πολύγωνο και πίεσα τη κάθε πλευρά προς τα μέσα για να σχηματίσει τις γωνίες του αστεριού. Για την καρδιά έπρεπε να κόψω ένα τετράγωνο χαρτί.



Για τη κάρτα που έβαλα μέσα έκοψα ένα παραλληλόγραμμο χαρτόνι και το δίπλωσα στη μέση. Μέσα κόλλησα ένα λεπτό χαρτί για να γράψω την ευχή. Για το έξω της κάρτας έφτιαξα ένα κοριτσίστικο σε μικρογραφία. Είχε φτιάξει σε χαρτί το σχέδιο που ήθελα και μετά έκοψα το ύφασμα. Το έραψα γύρω-γύρω για να μην ξεφτίσει το ύφασμα και έκανα και τη σούρα στη φούστα. Τα ένωσα με μια κορδέλα για να μην φαίνεται η ραφή.



Έφτιαξα στον υπολογιστή ένα ημερολόγιο για το μήνα Μάιο και έβαλα στην ημέρα που γεννήθηκε το μωρό μια φωτογραφία του. Το τύπωσα σε χοντρό χαρτί και το έκοψα. Αγόρασα μια μεζούρα, σε ροζ χρώμα, και με γκλίτερ, ροζ και ασημί, σημείωσα το ύψος της. Και πάνω σε αυτό έδεσα το καρτελάκι με όλα τα στοιχεία της μικρής (ημερομηνία, ώρα, βάρος και ύψος).

Στο φάκελο και στο κουτί κόλλησα μικρές καρδούλες που έκοψα με το punch (ή αλλιώς περφορατέρ) σε σχήμα καρδιάς που έχω.


Έτοιμο το δωράκι για τη μανούλα αλλά και το μωρό.

Μάρθα μου να σου ζήσει και πάλι. Να είναι γερή και τυχερή!!!
Read More »