Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαμαδιστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μαμαδιστικά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

21/3/17

Αγαπητοί μπαμπάδες, βγάλτε τη φωτογραφία

Όπως χάζευα στο διαδίκτυο έπεσα πάνω σε αυτό το άρθρο και διαβάζοντας το κατάλαβα ποσό δίκιο έχει, γιατί τις περισσότερες φορές εμείς οι γυναίκες θα είμαστε αυτές που θα βγάζουμε φωτογραφία τα παιδιά μας, μόνα τους ή με άλλους (μπαμπάδες, παππούδες κτλ). Εντάξει, υπάρχουν κάποιοι μπαμπάδες που βγάζουν φωτογραφίες, αλλά αυτοί είναι λίγοι, μην τους βάλω όλους στο ίδιο σακί. Τώρα που η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ και όλοι μας έχουμε ένα κινητό που έχει και κάμερα πάνω μπορούμε να βγάζουμε πολλές φωτογραφίες. 


Πάντως κοιτάζοντας τις φωτογραφίες από τότε που γεννήθηκε ο μικρός, είδα ότι δεν έχω πάνω από 15 φωτογραφίες μαζί του. Οι selfies δεν πιάνουν. Εντάξει έχω από γενέθλια και γιορτές, αλλά καθημερινές δεν έχω πολλές. Δεν έχω φωτογραφίες που να κάνουμε καθημερινά πράγματα, χειροτεχνίες ή απλά να καθόμαστε στο καναπέ και να χαλαρώνουμε. Μου έχει τύχει να ζητήσω από τον δικό μας μπαμπά να βγάλει μια φωτογραφία την ώρα που είμαι με τον μικρό. Εκεί θέλω το αυθόρμητο, να δει από μόνος του ότι είναι καλή ευκαιρία για φωτογραφία. Το έχει κάνει, μην τον κατηγορώ, αλλά θα ήθελα να είναι πιο πολλές αυτές οι στιγμές.

Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να φταίμε και εμείς, γιατί αν δεν είμαστε φτιαγμένες και ντυμένες έτσι όπως θέλουμε δεν βγαίνουμε φωτογραφίες. Αλλά αυτό το αυθόρμητο είναι ωραίο και αυτό είναι που θα μείνει και θα περάσει στη φωτογραφία. Και επίσης τα παιδιά δεν τους νοιάζει αν εσύ είσαι χάλια εμφανισιακά. Απλά θέλουν να έχουν φωτογραφίες μαζί σου.

Συμπέρασμα, μπαμπάδες βγάλτε μας φωτογραφία κι ας είναι το μαλλί μας χάλια. Θα σας ευχαριστήσουμε μετά, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Read More »

23/12/15

Ημερολόγιο Δοντιών

Με αφορμή ένα ποστ που διάβασα από τη γλυκειά Ελπίδα από το "2boys + Hope" για την επίσκεψη από τη νεράιδα των δοντιών, μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω ένα καρτελάκι και σημειώσω πότε βγήκαν τα πρώτα δόντια του Φίλιππου. Το έχω ήδη κάνει στο κινητό μου, αλλά δεν ξέρεις ποτέ με την τεχνολογία και επειδή έχω σκοπό κάποια στιγμή να του φτιάξω ένα κουτί με τα πρώτα του πραγματάκια, σκέφτηκα ότι θα είναι ωραίο να υπάρχει και αυτό.

Κι επειδή μπορεί και κάποια άλλη μανούλα να είναι λίγο τρελή σαν εμένα, θα τα μοιραστώ μαζί σας. Φυσικά μόνο για προσωπική σας χρήση!!!


Μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα εκτυπώσετε πατώντας εδώ για αγόρια και εδώ για κορίτσια!

Ελπίζω να σας αρέσουν!!!
Read More »

7/10/15

Ένας ιππότης για τη Κλειώ


Κυριακάτικη βόλτα στη Κηφισιά. Όπως πάμε τη βόλτα με τον μικρό μας, σταματάει σε μια οικογένεια με ένα κοριτσάκι, 2 μηνών πιο μικρή από μας. Ξεκίνησαν να παίζουν εκεί στο εμπορικό και κάποια στιγμή κάθεται ο δικός μου σε ένα σκαλοπάτι, τσουπ πάει και η μικρή Κλειώ από δίπλα. Αλλά έτσι όπως έκατσε λέρωσε το κολάν της με χώμα, και της λέει η μαμά της "Κλείω καθάρισε λίγο το κολάν σου" και μέχρι να κάνει τη κίνηση η Κλειώ, προλαβαίνει ο δικός μου και της το καθαρίζει. Δεν περίμενα καθόλου να το κάνει αυτό ο μικρός. Αλλά όπως είπα είναι ένας ιππότης και από μικρός, από ότι φαίνεται, έχει μάθει να συμπεριφέρεται σαν τζέντελμαν. 

Photo by gameswalls.com
Read More »

24/9/15

22 μηνών και πάμε

Σήμερα γίνεσαι 22 μηνών μικρέ μου. Σου αρέσει να ζωγραφίζεις στο μαγικό πίνακα, να κάνεις κυκλάκια και γραμμές. Για κάποιο λόγο σου έχει κάτσει να ζωγραφίζουμε συνέχεια παπά, με το καπέλο και το μούσι του. Τώρα έχεις ξεκινήσει και κάνεις εσύ το μούσι. Ότι σου έχω ζωγραφίσει, τρένο, αυτοκίνητο, λαγουδάκι, σκυλάκι εσύ καταλήγεις να θες τον παπά.


Ένα έργο τέχνης από τα χεράκια σου.

Σου αρέσουν και τα βιβλία. Αυτό που σου αρέσει πιο πολύ είναι ο Άγιος Βασίλης, να φανταστώ γιατί έχει μούσι. Το έχουμε πάρει ακόμα και στις διακοπές μας, λίγο εκτός εποχής αλλά δεν πειράζει. 

Εδώ και ένα δίμηνο έχεις αρχίσει και λες νέες λεξούλες, και από τότε που πήγαμε στο χωρίο και περάσαμε από τούνελ μας έχεις τρελάνει. Ξυπνάς και το πρώτο πράγμα που θα πεις είναι "τούνελ, πάμε τούνελ", μη σου πω και το τελευταίο πριν κοιμηθείς. Α, και να μην ξεχάσω τη τέντα, πρωί-βράδυ ανέβα κατέβα η τέντα. Πας στον παππού και του λες "παππού τέντα, τακ τακ τακ" και κουνάς το χεράκι σου κυκλικά. Να είναι καλά ο παππούς που είχε όρεξη και σου έκανε το χατίρι. Αν κάποια στιγμή φωνάζεις κάποιον και δεν ακούει ή μιλάει με κάποιον, τον φωνάζεις μια, δύο, μετά προσθέτεις και το "μου" κι αν ακόμα δεν έχεις απάντηση τον φωνάζεις επίμονα. Για παράδειγμα λες "παππού..., παππού..., παππού ΜΟΥ... και τέλος παππουυυυυυυύ μοουυυυ".

Λατρεύεις τα ζώα και συγκεκριμένα τα σκυλιά, τα μεγάλα σκυλιά, όπου δεις σκύλο πας τρέχοντας να τον χαϊδέψεις. Να προσέχεις όμως, γιατί δεν είναι όλα τα σκυλιά καλά. Να ρωτάς πάντα αν μπορείς να το χαϊδέψεις. Δεν θέλεις να σε γλύφουν, ούτε να σε ακουμπάνε με την υγρή μυτουλά τους, μαζεύεσαι και κάνεις μια γκριμάτσα. Το καλύτερο που έχεις κάνει, είναι να ζητήσεις να πας βόλτα το σκύλο με το λουρί του. Εκεί έχουμε γελάσει πολύ. Αγάπη μου είσαι μικρός ακόμα. Αντί να τον πας εσύ βόλτα, θα σε πάει εκείνο. 

Μερικές φορές προτιμάς να με "βοηθήσεις" με τις δουλειές του σπιτιού παρά να κάτσεις με τα τόσα παιχνίδια που έχεις. Σου αρέσει να πιάνεις τη σκούπα και το φαράσι και καλά να σκουπίζεις (αυτό το πήρες από εμένα σίγουρα, γιατί και εγώ μικρή το έκανα, έχω και ντοκουμέντα). Μην κάνω κίνηση να βγάλω την ηλεκτρική σκούπα, πάει θα γίνει χαμός άμα δεν σε αφήσω να κάνεις και εσύ. Και το καλύτερο είναι ότι χαρτί ή πανί πάρεις στα χέρια σου το κάνεις ξεσκονόπανο. Δεν μπορώ να πω έχω ένα μικρό βοηθώ σπίτι, αλλά ελπίζω να βοηθάς και όταν μεγαλώσεις.



Read More »

1/12/14

Και το όνομα αυτού Φίλιππος

Αποφασίσαμε να κάνουμε την βάφτιση του μικρού μας Φίλιππου το Σεπτέμβριο, που θα ήταν περίπου 10 μηνών γιατί με την φόρα που έχει πάρει ο μικρός δεν μας έπαιρνε να το κάνουμε στον επόμενο χρόνο τον Μάιο. Επειδή αποφασίστηκε τελευταία στιγμή, κλείσαμε για τις 28 Σεπτεμβρίου, και είχα ένα άγχος για το τι καιρό θα κάνει. Μια εβδομάδα πριν την βάφτιση, το accuweather έλεγε ότι θα έχει βροχές, μέσα στην εβδομάδα έλεγε ότι θα έχει ηλιοφάνεια και την προηγούμενη μέρα της βάφτισης έλεγε για πιθανές βροχές. Τελικά μας έκανε καλό καιρό, αν και είχε λίγο ψύχρα αλλά με ένα σάλι ήταν καλά.

Η προετοιμασία για όλα της βάφτισης ξεκίνησε τέλη Ιουλίου. Η βάφτιση είχε βεβαίως βεβαίως ένα concept! Τι έτσι απλή θα ήταν; Τι χαζεύω το Pinterest τόσο καιρό, ήρθε η ώρα να κάνω κάτι από εκεί. Το concept ήταν... το Αεροπλάνο και ο πιλότος. Όλα φτιάχτηκαν από τα χεράκια μου και της καλής μας νονάς Θάλεια. Η πρόσκληση ήταν ιδέα δικιά μου και υλοποιήθηκε από την νονά μας. Τα τύπωσε εκείνη και εγώ έκατσα και έκοψα τα αεροπλανάκια στο χέρι, και συναρμολόγησα το bannerάκι.


Ιδού η πρόσκληση


η μπομπονιέρα


το δωράκι που δώσαμε στα παιδάκια, μικρές σαπουνόφουσκες


το μαρτυρικό


η λαμπάδα και τα τρία κεράκια


και το σετ του λαδικού.


Δεν είχαμε τραπέζι μετά την βάφτιση αλλά είχαμε γλυκάκι από τα Nannou Donuts και ένα τραπέζι ευχών, που πάνω είχαμε βάλει ένα άσπρο τραπεζομάντιλο με ένα ράνερ από το ύφασμα που χρησιμοποιήσαμε για τις μπομπονιέρες και το βιβλίο ευχών που μας το έφτιαξε η νονά μας.

Το βιβλίο των ευχών


Read More »

10/9/14

"Μαμά"


Σήμερα είναι τα γενέθλια μου και δεν θα μπορούσα να σκεφτώ καλύτερο δώρο από αυτό που μου έδωσε ο μικρός. 

Το πρωί που ξύπνησε και αντί να κάνει τη φωνούλα που κάνει κάθε πρωί, σηκώθηκε στη κούνια του και είπε "Μαμά". Είναι η πρώτη φορά που είπε "Μαμά". Δεν πίστευα στα αφτιά μου, μέχρι που ρώτησα τον Μάνο αν άκουσα καλά. Και μου είπε ότι όντως έτσι είπε.  

Εντάξει αυτό ήταν μου έφτιαξε τη μέρα, μη σας πω και την εβδομάδα. Τι ωραίο συναίσθημα είναι αυτό να ακούς πρώτη φορά να σε φωνάζει το παιδί σου. 
Read More »

31/1/14

Ο μικρός πρίγκιπας


Μικρέ μου πρίγκιπα, ήρθες σε αυτόν τον κόσμο στις 23 Νοεμβρίου του 2013. Κανονικά ήταν να έρθεις στις 29 του μήνα, αλλά αποφασίσαμε με τον γυναικολόγο μου να γεννήσω πιο νωρίς. 

Είχα μια πολύ καλή και εύκολη γέννα, δεν με κούρασες καθόλου. Με το που άκουσα το πρώτο σου κλάμα έκλαψα και εγώ, δεν πίστευα ότι είσαι δικός μου. Σε ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά, παρ' όλου που ήσουν ζαρωμένος και μπλε. Αυτό τελικά πάει να πει κεραυνοβόλος έρωτας. Το πρώτο μας βράδυ δεν έκλεισα μάτι, γιατί καθόμουν και σε κοίταζα, χάζευα κάθε σου κίνηση και έκφραση. 

Είχα αποφασίσει από πριν ότι θα έκανα αποκλειστικό θηλασμό. Τις πρώτες μέρες είχα στεναχωρηθεί, γιατί δεν μπορούσες να πιάσεις τη θηλή, αλλά και εγώ δεν μπορούσα να σε βάλω όπως έπρεπε. Όλο έχανες γραμμάρια και πίστευα ότι δεν θα τα κατάφερνα και θα έπρεπε να σου δώσω ξένο γάλα. Ευτυχώς είχα μια πολύ καλή μαία, και με βοήθησε πάρα πολύ με το αυτό το θέμα, αλλά και ο μπαμπάς σου με βοήθησε πολύ. 

Όταν ήρθες στο σπίτι τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά. Δεν ήξερα εγώ, δεν ήξερες και εσύ αλλά τελικά βρήκαμε το δρόμο μας, με αρκετή προσπάθεια και υπομονή.

Υπάρχουν στιγμές που κάθομαι και σε χαζεύω, και δεν το πιστεύω ότι είσαι δικός μου. Να ξέρεις ότι εγώ και ο μπαμπάς σου θα σε αγαπάμε για πάντα, και θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να σου προσφέρουμε ότι χρειάζεσαι.

Read More »

24/9/13

Mommy to be

Έτσι ξαφνικά, με ένα τεστ εγκυμοσύνης μάθαμε ότι είμαι έγκυος.

Ευτυχώς μέχρι στιγμής είχα μια πολύ καλή εγκυμοσύνη, χωρίς εμετούς και αδιαθεσίες. Αφού μέχρι να το πάρω χαμπάρι ότι είμαι έγκυος (λόγω άστατου κύκλου τους τελευταίους μήνες) πήγαινα γυμναστήριο κάθε μέρα εκτός από Σαββατοκύριακο, και έκανα ότι πιο αερόβιο υπήρχε με πρώτο βέβαια το Zumba, αυτό δεν το έχανα με τίποτα (α ρε, Χρύσα με έκανες φανατική Zumbίτσα). Από τη στιγμή που το έμαθα σταμάτησα το γυμναστήριο, εντολή του γιατρού μου, αλλά που θα πάει όταν μπορέσω θα ξαναρχίσω.

Μετά ήρθε το καλοκαίρι που κάθε Σαββατοκύριακο πηγαίναμε για μπάνιο στη θάλασσα, από τις 11 το πρωί με 5 το απόγευμα, με την καλή παρέα της Αναστασίας και της Σοφίας. Ήταν το καλύτερο μου, μιας και έχω μια λατρεία με τη θάλασσα. Από την άλλη ο καλός μου δεν είναι και πολύ φανατικός αλλά μου έκανε την χάρη φέτος και καθόταν χωρίς να παραπονεθεί (νομίζω ότι σιγά σιγά τον έκανα να του αρέσει). Πήγαμε λίγες μέρες διακοπές, μιας και έπρεπε να κάνουμε και λίγο οικονομία λόγου μωρού. Τέσσερις μέρες στην Καλαμάτα, στον αδερφό μου και την οικογένεια του, και μια εβδομάδα στην εξωτική Άκολη, με τον Χάρη, την Όλγα και την Μήνα (thank you quys για την φιλοξενία, περάσαμε καταπληκτικά).

Επιστροφή από διακοπές και έπρεπε να κάνω τις κλασσικές εξετάσεις που κάνουν στην 26 εβδομάδα. Αχ, αυτή η καμπύλη ζαχάρου, δεν την γλίτωσα τελικά, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έχω διαβήτη κύησης και ότι πρέπει να κάνω διατροφή για να μπορώ να το ελέγχω και να μην χρειαστεί να κάνω ινσουλίνη. Εκεί που έλεγα ότι θα έπαιρνα κάποια κιλά στην εγκυμοσύνη τώρα είμαι σε διατροφή και δεν έχω πάρει τίποτα.

Βρίσκομαι πλέον στον 7ο μήνα και ο μικρός έχει αρχίσει να μην πολύ χωράει και κάθε του κίνηση γίνεται αντιληπτή όχι μόνο σε μένα αλλά και στους γύρω μου, μιας και η κοιλιά κάνει κάποια εξογκώματα που και που.

Έχουμε ξεκινήσει και κάνουμε βόλτες σε όλα τα παιδικά καταστήματα για τα διάφορα πραγματάκια που θα χρειαστούμε με τον ερχομό του μικρού. Έχω βρει ένα forum που λέει σε ποιες εταιρίες να στείλεις e-mail για να σου στείλουν δειγματάκια από διάφορα προϊόντα περιποιήσεις του μωρού αλλά και της μαμάς. Επίσης υπάρχουν και κανένα δύο καταστήματα που σου δίνουν δωράκια, χωρίς να σε υποχρεώνει να αγοράσεις κάτι από εκεί. Και έτσι μέχρι στιγμής μου έχουν δώσει ένα μαξιλάρι θηλασμού, μια πιπίλα με κλιπ δεσίματος, μια θήκη πιπίλας, ένα σετ βούρτσα-χτένα, μια κουδουνίστρα και ένα μασητικό. Έχω και σκοπό να φτιάξω και κάτι μικροπράγματα για το δωμάτιο του μικρού (θα κάνω ανάλογο post, μόλις τα έχω έτοιμα).

Τελικά αν δεν περάσεις από το στάδιο της εγκυμοσύνης δεν, νομίζω ότι, μπορεί κανείς να καταλάβει ακριβώς τι είναι αυτό περνάει μια γυναίκα, τι συναισθήματα έρχονται και φεύγουν και πόσο αρχίζει και σκέφτεται διαφορετικά για κάποια πράγματα.

Εύχομαι να μεγαλώσει καλά το μικρουλίνη μέσα στη κοιλίτσα μου για αρχή, και μετά όταν έρθει σε αυτόν το "μαγικό" κόσμο που ζούμε να μπορέσω να το προστατεύσω όσο καλύτερα μπορώ από τα αρνητικά πράγματα που μας περιβάλλουν. Ελπίζω να είμαι καλή μανούλα.


Read More »