14/6/16

365 ερωτήσεις, 06/06/2016 - 12/06/2016

06/06/2016
Live, Laugh, Love το ακολουθείς;

Ναι όσο μπορώ το ακολουθώ. Το Live μερικές φορές το χάνω στην πορεία αλλά προσπαθώ να κάνω σωστά. Το Laugh και το Love το ακολουθώ σίγουρα, γιατί έχω έναν υπέροχο άντρα αλλά και ένα πλασματάκι που μου τα προσφέρουν αλλά και τους τα προσφέρω πολύ. 


07/06/2016
Πες 5 πράγματα που θα ευχόσουν να είχες εφεύρει; 

Το Facebook, το Google, το τηλέφωνο, τον υπολογιστή και το ασανσέρ. 


08/06/2016
Ποία ήταν η τελευταία συνταγή που έκανες;

Η τελευταία συνταγή που έκανε ήταν η τούρτα του Φίλιππου στα 2α γενέθλια του. 


09/06/2016
Ποίος είναι ο πιστός σου φίλος;

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κάποιον-α κολλητή. Η κολλητή μου έφυγε να μείνει στην Πρέβεζα, από όπου είναι, και έχουμε χαθεί λιγάκι. Μιλάμε όσο μπορούμε αλλά δεν είναι εύκολο. Έχω 3 κορίτσια που τις θεωρώ πολύ καλές μου φίλες, θα μπορούσες να πεις και κολλητές. 


10/06/2016
Τι σε έκανε να χάσεις την αίσθηση του χρόνου σήμερα;

Σήμερα λόγω ημέρας δουλειά δεν έχασα την αίσθηση του χρόνου, αν ήταν μέσα στο Σαββατοκύριακο εκεί είναι άλλο θέμα.


11/06/2016
Για ποίο πράγμα είσαι απολύτως βέβαιη;

Δεν μπορώ να είμαι απολύτως σίγουρη για τίποτα. Είμαι σίγουρη ότι έχω ένα μικρό γιο που τον αγαπώ τρελά και ένα άντρα που λατρεύω και αυτός το ίδιο.


12/06/2016
Ποίο είναι το μότο σου για την ζωή;

Το μότο μου για τη ζωή είναι το "Seize the Day". Το μόνο που μπορώ να πω ότι αρκετές φορές δεν το πετυχαίνω αυτό γιατί με πιάνει το τρέξιμο της μέρας για να τα προλάβω όλα και το ξεχνάω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου