27/3/17

365 Photo Journal, Week #12

Μια εβδομάδα με μια ωραία έκπληξη από μια φίλη, ζωγραφική και βόλτα στο Λονδίνο με τον θείο.

20/03/2017 - 26/03/2017

Σήμερα ήρθε αυτό το πακετάκι από μια φίλη που έχω γνωρίσει μέσω Facebook
και συγκεκριμένα από την ανταλλαγή #juniorsecretsanta2016. Ήμουν μυστικός Άι Βασίλης
σε ένα αγοράκι και είχα ανεβάσει στο γκρουπ μια φωτογραφία με το πακετάκι μου.
Είδε τις κάρτες που θα έστελνα και σχολίασε ότι της άρεσαν πολύ και έτσι πήρα
την πρωτοβουλία και της έστειλα και εκείνης χωρίς να το ξέρει. Το σημερινό πακετάκι
έχει μέσα ένα απολεπιστικό σαπουνάκι με λούφα και αιθέρια έλαια και ένα lip balm
με καρύδα και πραλίνα φουντουκιού (αυτό με βλέπω να το τρώω κάθε φορά που θα το βάζω.
Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για την υπέροχη έκπληξη.

Αριστερά είναι ο δικός μου μύλος και δεξιά είναι του Φίλιππου. Πρώτη φορά
δοκιμάζουμε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο και τα πήγε πολύ καλά.

Βόλτα με το τρένο οι δύο μας.

Το θέατρο μας.

Κάτι έκανα στη κουζίνα και όταν γύρισα να δω τι κάνει ο μικρός, τον είδα
να ζωγραφίζει αυτό. Τον ρώτησα τι φτιάχνει και μου είπε "είναι ένα πρόσωπο μαμά".

Ο αδερφός μου μαζί με τον Φίλιππο. Άλλη μια αδυναμία.

Ήλιος, βόλτα, κούνιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου