14/1/14

Στο καλό σου 2013 και καλώς ήρθες 2014

Έφυγε το 2013, ήταν μια χρονιά με πολλές στιγμές, κάποιες πολύ καλές και κάποιες που απλά θέλω να τις ξεχάσω.

Το 2013, αν και κάποιοι θα λέγανε ότι είναι γρουσούζικη χρονιά λόγω του 13, για εμένα ήταν η χρονιά που στις αρχές έμαθα ότι ήμουν έγκυος και στο τέλος γέννησα τον μικρό μου πρίγκιπα. Αυτή ήταν και η καλύτερη στιγμή του 2013.

Από δουλειά τίποτα σπουδαίο. Έπιασα δουλειά σε μια τοπική εφημερίδα, αλλά με το που έκλεισα ένα μήνα έφυγα γιατί δεν άντεξα άλλο με το να με κατηγορούν συνέχεια ότι δεν έκανα σωστά την δουλειά μου. Μετά από αυτό πήγαινε κάποιες φορές και βοηθούσα κάποιους φίλους όταν είχαν πολύ δουλειά και δεν προλάβαιναν να την κάνουν. Να βράσω την ανάπτυξη που έλεγαν ότι θα είχαμε μέσα στο 2013.

Ευτυχώς, μπορέσαμε και πήγαμε κάποιες μέρες διακοπές, μια στην Καλαμάτα και μια στη Άκολη, να είναι καλά ο αδερφός μου και ο Χάρης, αντίστοιχα, που μας φιλοξένησαν και δεν χρειάστηκε να πληρώσουμε για δωμάτιο. Περάσαμε πολύ ωραία και τους ευχαριστούμε πολύ.

Τις άσχημες στιγμές δεν θα τις αναφέρω, γιατί δεν θέλω να τις θυμάμαι, το μόνο που θέλω είναι να μην υπάρξουν ξανά.

Εύχομαι το 2014 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία και δημιουργικά πράγματα. 

2 σχόλια:

  1. Νομίζω πώς ο ερχομός ενός μωρού μπορεί να επισκιάσει τα πάντα, εύκολα και δύσκολα! Να το χαίρεσαι το αγόρι σας, να είναι πάντα καλά!

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι αλήθεια. Σε ευχαριστώ πολύ και καλή χρόνια.

      Διαγραφή