21/1/14

X-mas happy mail

Είχαμε και χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή φακέλων, που το θέμα ήταν τι άλλο ευχές για τα Χριστούγεννα και την νέα χρονιά. Οι συμμετοχές είχαν ξεκινήσει κάπου το Νοέμβριο, αν θυμάμαι καλά, και αρχές Δεκεμβρίου θα μας έστελνε τις διευθύνσεις. Αυτή τη φόρα είχαμε την δυνατότητα να μπούμε σε ομάδα τον 5 ή 10. Εγώ πάλι διάλεξα των 5, γιατί είχα σκοπό να φτιάξω και άλλα 12 για να στείλω σε δικούς μου, οπότε το σύνολο έφτανε τους 17. Επειδή τέλος του Νοεμβρίου θα γεννούσα, είπα να ξεκινήσω από νωρίς να τους φτιάχνω ώστε να τους έχω έτοιμους και όταν θα είχα τις διευθύνσεις να τις έγραφα και να τα έστελνε ο άντρας μου. Αλλά το σχέδιο δεν πήγε όπως ήθελα γιατί αποφάσισε ο μικρός να έρθει μια εβδομάδα πιο νωρίς και έτσι έμειναν στη μέση οι φάκελοι. Εν τέλη κατάφερα και τους έφτιαξα, και με λίγη βοήθεια από τον άντρα μου, και μέσα Ιανουαρίου τα έστειλα. 

Λοιπόν αυτός είναι ο φάκελος που έφτιαξα αυτή τη φορά. Η ιδέα ήταν να φτιάξω ένα φάκελο που με την πρώτη ματιά να είναι ένα σπίτι από τούβλα και με παράθυρο που κοιτώντας μέσα να βλέπεις το χριστουγεννιάτικο δέντρο που έχουν στολίσει. Το φάκελο τον έφτιαξα από χαρτόνι χρώματος μπορντό, του οποίου τις γραμμές σχεδίασα με καφέ μαρκαδόρο ώστε να μοιάζει με τούβλα, και έκοψα ένα παράθυρο για να φαίνεται το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Το χριστουγεννιάτικο δέντρο φτιάχτηκε από φελτ στο οποίο οι μπάλες ήταν από γκλίντερ, και είχα κολλήσει πάνω σε μπεζ χαρτόνι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου