6/7/16

Ατάκες Φίλιππου #2



✱ Όταν πάμε στο μπάνιο κλειδώνουμε την πόρτα γιατί ο μικρός ανοίγει την πόρτα για να μπει. Σήμερα που μπήκε ο Μάνος στην τουαλέτα, πάει ο μικρός να ανοίξει και βλέπει ότι είναι κλειδωμένη και λέει:

"Αμάν πια, κλείδωσε πόρτα πάλι." 5.4.2016

✱ Έχουμε μόλις ξυπνήσει το πρωί και έχω αρχίσει και του βγάζω τα ρούχα για να τον αλλάξω, αλλά επειδή το τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να γκρινιάζει κάνω διάφορα παιχνίδια για να ξεχαστεί. Έτσι και σήμερα έκανα και καλά ότι του έτρωγα τα μπουτάκια:
Εγώ: Αχ, τι νόστιμα μπουτάκια!
Φίλιππος: Μαμά, μούρλια.
Εγώ: Θα φάω και αυτό το μπουτάκι. Αααμ.
Φίλιππος: Όχι, ωμό είναι.
5.4.2016

✱ Έχουμε βάλει σε κάποια ντουλάπια ασφάλειες για να μην τα ανοίγει ο μικρός. Έτυχε να έχει αφήσει η θεία του μια ασφάλεια ανοιχτή σε ένα ντουλάπι.

"Άντε πάλι η θεία άφησε ανοιχτό." 

και πάει και το κλείνει μετά ο ίδιος. 5.4.2016

✱ Φίλιππος: Μαμά, μπαμπάς που είναι;
Εγώ: Έπρεπε να φύγει, αγάπη μου.
Φίλιππος: Που πήγε;
Εγώ: Εεε. (Δεν ήθελα να του πω, γιατί είχε πάει για μπάσκετ και θα γκρίνιαζε ο μικρός)
Φίλιππος: Την κοπάνησε.
19.4.2016

✱ Είμαστε στο χωριό και κόβει ο παππούς με το πριόνι ένα καλάμι που βρήκε στη παραλία για να το κάνει μπαστούνι για τη γιαγιά όταν πάει βόλτα.
Φίλιππος: Παππού, μόνος.
Παππούς: Όχι Φίλιππε τα μικρά παιδιά δεν κάνει να πιάνει πριόνια και μαχαίρια, μόνο όταν μεγαλώσεις.
Πάει ο παππούς να το αφήσει μέσα στην αποθήκη και επιστρέφει.
Φίλιππος: Παππού, μεγάλωσα.
2.5.2016

✱ Ψάχνω να βρω ένα μικρό μέτρο, το οποίο το είχα πάρει για τον Φίλιππο να παίζει.
Εγώ: Φίλιππε, ξέρεις που έχεις βάλει το μέτρο;
Φίλιππος: Ναι ξέρω.
Εγώ: Για σκέψου σε παρακαλώ.
Φίλιππος: Σκέφτομαι... με το μυαλό μου.
16.5.2016

✱ Κάθεται η θεία του στο laptop της, πάει και ο μικρός από δίπλα.
Φίλιππος: Γράψω κάτι για τη δουλειά μου.
Θεία: Για ποία δουλειά?
Φίλιππος: Δουλειά μαμάς.
Θεία: Α, και παίρνεις καλά λεφτά;
Φίλιππος: Ου ναι, καλά λεφτά.
24.5.2016

Γιαγιά: Φίλιππε, θέλεις να σου φτιάξω ένα τοστ;
Φίλιππος: Όχι, σε ευχαριστώ.
(είναι παιδί με τρόπους)
31.5.2016

✱ Έχει ανοίξει η γιαγιά την τηλεόραση και βλέπει τον Παπαδάκη.
Φίλιππος: Ο παπαδάκη. Είναι μιρκούλη, μωράκι.
Μπαμπάς: Φίλιππε, έτσι λέγεται αυτός ο κύριος. Δεν είναι το παιδί του παπά.
(ε μα, παπά=μεγάλο, παπαδάκι=μικρό, απλά πράγματα)
3.6.2016

✱ Είναι στο αυτοκίνητο με τον μπαμπά του και θέλει να οδηγήσει.
Φίλιππος: Μπαμπά, θέλει οδηγήσει.
Μπαμπάς: Πώς θα οδηγήσεις? Έχεις δίπλωμα?
Φίλιππος: Ναι.
Μπαμπάς: Που είναι?
Φίλιππος: Στη τσέπη μου.
Μπαμπάς: Ποίος σου το έδωσε?
Φίλιππος: Αστυνομία.
3.6.2016

✱ Έχει βγει η θεία του από το μπάνιο και πάει στο δωμάτιο να ντυθεί. Ξαπλώνει στον καναπέ και λέει:

"Φύγει θεία, να κοιμηθώ με την ησυχία μου!" 14.6.2016

2 σχόλια:

  1. Τέλειος τέλειος τέλειος!!!!
    Κάτι άσχετο: βλέπω οτι και σένα μιλά στο τρίτο πρόσωπο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι που και που το κάνει αυτό. Νομίζω ότι είνα κάτι συνηθισμένο για παιδιά αυτής της ηλικίας.

      Διαγραφή