20/9/17

365 Photo Journal, Week #30

30η εβδομάδα, πότε πέρασαν τόσες εβδομάδες δεν το έχω καταλάβει. 

24/07/2017 - 30/07/2017

Φτιάχνουν κάστρο οι δύο τους και εγώ έχω κάτσει και χαλαρώνω
κάτω από την ομπρέλα μας.

Οι άντρες της ζωής μου. Πόσο μου αρέσει να τους χαζεύω. 

Η μαμά κοκτέιλ, ο μπαμπάς καφέ και ο Φίλιππος τοστάκι.

Επίσκεψη από τη νονά μας στο χωριό, και τι άλλο θα κάνανε οι δύο τους;
Κάστρα φυσικά.

Πρώτη φορά σε πισίνα ο Φίλιππος και ξετρελάθηκε. Από την ώρα
που μπήκαμε στο νερό μέχρι και την ώρα να φύγουμε ήταν μέσα
 και έκανε μπάνιο. Βγήκε μόνο για να φάει. Τον βούτηξα για να βρέξει
το κεφάλι του και αυτό ήταν μετά ήθελε να κάνει και μακροβούτι.
Αγαπάμε το νερό λέμε.

Τελευταίο μπανάκι στο χωριό. Ώρα να επιστρέψουμε σιγά σιγά

Από τις λίγες φωτογραφίες που έχουμε βγάλει φέτος στις διακοπές μαζί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου