13/11/17

365 Photo Journal, Week #45

Μπαίνουμε σιγά σιγά σε χριστουγεννιάτικη διάθεση. Νωρίς αλλά όχι για τα δεδομένα της Αγγλίας.

06/11/2017 - 12/11/2017 

Ξεψαχνίζει τα κόκκαλα. Να κάτι ακόμα που πήρε από εμένα.
Λατρεία με τα κόκαλα!!

Today was the first time that he didn’t wait for me in front of the door
to pick him up. It was such a nice surprise to find him playing

Έφτιαξε το δικό του ρολόι, και είναι υπέροχο

Τώρα για πείτε μου, πως προτιμάει να του ρουφάμε τις μύξες
από το να κάτσει να τις φυσήξει. Θα με τρελαίνει αυτό το παιδί.

Από μικρή μου άρεσε να κοιτάω τον ουρανό και όταν έβλεπε και το φεγγάρι
στον πρωινό ουρανό μου έφτιαχνε η διάθεση. Είναι απίστευτο
αυτό το συναίσθημα που έχω όταν βλέπω το φεγγάρι έτσι.

Το εμπορικό μας είναι στολισμένο με χριστουγεννιάτικα
και το σπιτάκι του Αγίου Βασίλη είναι έτοιμο και περιμένει υπομονετικά
να γεμίσει χαμόγελα μικρών παιδιών

Περιμένοντας τον παππού και τη γιαγιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου