5/10/17

365 Photo Journal, Week #36

Εβδομάδα γενεθλίων αυτή. Εγώ και ο Μάνος έχουμε γενέθλια με διαφορά 4 μέρες. Ξεκίνησε παιδικό ο Φίλιππος και μπαίνουμε σιγά σιγά σε ένα πρόγραμμα.

04/09/2017 - 10/09/2017

Να εδώ κάθομαι με το σκυλάκι, τον Ρεξ, και τον Mickey και παρακολουθούμε
Καραγκιόζη από τον Φίλιππο. Η παράσταση που θα δούμε είναι
"Ο Καραγκιόζης και το στοιχειωμένο ξενοδοχείο"

Κάθε γράμμα έχει και το δικό του χρώμα και στο τέλος θα εμφανιστεί
η φωτογραφία. Είναι η πρώτη φορά που ζωγραφίζει έτσι και του άρεσε πολύ.
Καθόταν και έψαχνε που είναι το κάθε γράμμα
για να το ζωγραφίσει με το σωστό χρώμα.

Αυτός εδώ που με έχει στην αγκαλιά του, έχει τα γενέθλια του σήμερα,
και είναι ο έρωτας της ζωής μου αλλά και ο καλός φίλος μου. Πόσο ωραίο
να έχεις έναν τέτοιον άνθρωπο δίπλα σου που να είναι και τα δυο μαζί. 
Χρόνια πολλά αγάπη μου, να σε χαιρόμαστε με τον μικρό Φιλιπάκκο!!!

Η οικογένεια των κύκνων απόκτησαν παιδάκι και είναι σαν το παραμύθι,
ένα ασχημόπαπο που θα γίνει κύκνος όταν μεγαλώσει.
Από τα αγαπημένα μου παραμύθια.

Πρώτη μέρα στο παιδικό σήμερα, και παρ' όλου που ο καιρός δεν είχε κέφια,
ο Φίλιππος πήγε πολύ καλά (να πω την αλήθεια μου περίμενα
να ήταν χειρότερα τα πράγματα). Καλή σχολική χρονιά!!!

Βγάζοντας μια σέλφι πριν έρθουν οι καλεσμένοι για τα γενέθλια μας.
Taking a selfie before our guests arrive for our birthday.

Είπαμε να παίξουμε monopoly σήμερα, αλλά δεν μου έκανε τη χάρη
να κερδίσω σήμερα μιας και είναι τα γενέθλια μου. Πάλι έχασα παταγωδώς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου