11/3/16

"Μαμά διαβάσει"



Σήμερα το πρωί ξύπνησε ο Φίλιππος σχετικά νωρίς, 8:30, γενικά ξυπνάει στις 9 με 9:30. Το πρώτο πράγμα που λέει πάντα είναι γάλα, το οποίο το ετοιμάζει ο μπαμπάς μας με τη βοήθεια του Φίλιππου. Έτσι χουζουρεύω εγώ λιγάκι μέχρι να μου έρθει και να μου πει "Μαμά, έτοιμο", οπότε σηκώνουμε και τον παίρνω αγκαλιά και του το δίνω. 

Πάντα όταν το έχει πιει λέει να πάμε μέσα, σήμερα όμως κατέβηκε από το κρεββάτι και πήγε μέσα στα παιχνίδια του και μου έφερε ένα βιβλίο με τους μύθους του Αισώπου (έχει πέντε ιστορίες μέσα), και συγκεκριμένα αυτό που έχει το τσοπανόσκυλο και το κατσικάκι. Έρχεται κάθεται στο κρεββάτι δίπλα μου και μου λέει να του το διαβάσω. Εγώ ακόμα ξαπλωμένη, ξεκινάω να του διαβάζω το παραμύθι. Τελειώνει αυτό και μου λέει ότι θέλει το πελαργό και την αλεπού. Του το διαβάζω και αυτό. Μετά μου λέει ότι θέλει τον κόρακα, του λέω ότι αυτό είναι στο άλλο βιβλίο με τους μύθους του Αισώπου. 

Κατεβαίνει και πάει πάλι μέσα. Ψάχνει, ψάχνει και στο τέλος έρχεται και μου λέει σκυλάκια. Είχε έρθει με το βιβλίο που έχει μέσα τα σκυλάκια και έχει κάτι σαν στιχάκια με ομοιοκαταληξία . Του το διαβάζω, αλλά αυτή τη φορά με βοηθάει και εκείνος. Διαβάζω εγώ την αρχή και αυτός μου έλεγε την τελευταία λέξη. Τελειώσαμε με αυτόν το τρόπο το βιβλίο, και είναι περίπου 24 σελίδες. Τις ξέρει όλες από έξω ο μικρός μου.

Όλα αυτά με εμένα να είμαι ξαπλωμένη στο κρεββάτι με την τσίμπλα στο μάτι και ο Μάνος να είναι δίπλα και να κοιμάται (όσο μπορεί) και ο Φίλιππος να έχει όρεξη για παραμύθια και παιχνίδι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου