7/3/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #9

Μια ακόμα εβδομάδα πέρασε και ένας νέος μήνας μπήκε. Αγκαλιές, παιχνίδια και βόλτες. Καλό μήνα σε όλους!!!

29/02/2016 - 06/03/2016

Αγκαλιά μέσα σε αγκαλιά και ξανά μέσα σε αγκαλιά.
Εγώ έχω τον Φίλιππο και ο Φίλιππος τον Mickey.

Καλό μήνα!!! Μπήκε και επίσημα η άνοιξη. Και εμείς φτιάξαμε
και φορέσαμε τα βραχιολάκια για τον ήλιο.

Να εδώ περίμενα το λεωφορείο στη στάση και
είδα αυτό το κίτρινο λουλουδάκι. Αν βαριέσαι δημιουργείς.

Πόσο με μαγεύει ο ουρανός. Σύννεφα και ήλιος στα καλύτερα τους.

Ο δικός του παπάς. Δεν ξέρω πόσους παπάδες
έχω ζωγραφίσει για τον μικρό μου.

Το αντράκι μου χαζεύει τον καταρράκτη στο εμπορικό.

Επίσκεψη στο σπίτι της νονάς και φυσικά το πρώτο πράγμα που κάνει
ο μικρός Φίλιππος είναι να πάει να κάνει βουτιά στο μεγάλο πουφ ή
αλλιώς μαξιλάρα που λέει και ο μικρός. Σήμερα είπε να παίξει
και ο μπαμπάς με το πουφ.

2 σχόλια:

  1. Δεν την απολαμβάνεις την διαδικασία με τις φωτογραφίες;;
    Χαίρομαι τόσο πολύ όταν βλέπω τις συμμετοχές και θέλω να το απολαμβάνετε κι εσείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά μου αρέσει να βγάζω φωτογραφίες, και αυτή η διαδικασία είναι πολύ ωραία γιατί έτσι κρατάς κάποιες αγαπημένες μαζί. Πάντως υπάρχουν πολλοί στην ομάδα που βγάζουν ωραίες φωτό.

      Διαγραφή