9/8/16

365 ερωτήσεις, 01/08/2016 - 07/08/2016

01/08/2016
Τι έφαγα σήμερα.

Στη δουλειά δεν έφαγα τίποτα, γιατί δεν είχε περισσέψει από το εχθές το βράδυ. Τσίμπησα μια αραβική πίτα το απόγευμα και το βράδυ μας περίμενε η πεθερά μου για τραπέζι και είχε φτιάξει κοκκινιστό μοσχάρι με μακαρόνια. Από τα αγαπημένα μου πιάτα της πεθεράς μου.


02/08/2016
Κάτι που άφησα να περάσει σήμερα.

Αχ, σήμερα ήταν λίγο δύσκολη μέρα. Έφυγε ο Μάνος για Αγγλία και έπρεπε να είμαι δυνατή για τον μικρό μου. Έτσι άφησα τις δικές μου στεναχώριες και τους δικούς μου φόβους. 


03/08/2016
Τα σχέδια μου για σήμερα.

Σήμερα δεν έχω σχέδια, το μόνο να τελειώσω τη δουλειά μου και να πάω στο σπίτι στον Φίλιππο.


04/08/2016
Ένα δώρο που έκανα πρόσφατα.

Το τελευταίο δώρο που έκανα ήταν για την επέτειο γάμου μου στον Μάνο.





05/08/2016
Ένα δώρο που έλαβα πρόσφατα.

Αυτό έλαβα πρόσφατα είναι ένα κουτί από παπούτσια, αλλά μέσα δεν είχε παπούτσια αλλά μια σακούλα με πολλά καπάκια και ένα υπέροχο γράμμα από την διαδικτυακή φίλη μου Ελένη "Το καρυδότσουφλο". Α, και κουκουρούκου για τον μικρό Φίλιππο. 





06/08/2016
Κάτι που δημιούργησα σήμερα.

Σήμερα δεν δημιούργησα κάτι γιατί δεν είχα το χρόνο. Ήμουν με τον Φίλιππο και παίζαμε με τα νερά την περισσότερη ώρα. 


07/08/2016
Μια ανάμνηση από τον χειμώνα που πέρασε.

Η ανάμνηση που μου έρχεται είναι αυτή έγινε την άνοιξη, η βόλτα μας με το τελεφερίκ στην Πάρνηθα. Ήταν πρώτη φορά που πήγε ο Φίλιππος και του άρεσε πολύ. 

9 σχόλια:

  1. Μελαγχολία βλέπω αγαπάκι στις απαντήσεις σου.. Οτιδήποτε χρειαστείς είμαι εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μάρθα μου!!! Ε, σε μια απάντηση φάνηκε η μελαγχολία μου, οι άλλες νομίζω οτι είναι μια χαρά.

      Διαγραφή
  2. Η επόμενη εβδομάδα να είσαι σίγουρη κάπου θα κρύβει ε΄να μικρό θησαυρό!!!!!
    Τα φιλία μου!!!!!

    Ααααα...ρίξε τε τα καπάκια στο νερό και βουρ για δροσάδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες; Πάντως τα καπάκια τα ρίξαμε την ίδια μέρα που φτάσαμε στο χωριό. Του άρεσε αρκετά μπορώ να πω. Είχε μια παραλλαγή το δικό μας ψάρεμα, έβαλα και τα παπάκια μας μέσα στη πισίνα.

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ και πάλι και τα τόσα πολλά καπάκια Ελένη μου.

      Διαγραφή
    3. Και αυτά που μας έστειλες ήταν υπεραρκετά.

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Τέσση μου! Δεν θέλω να στεναχωριέσαι! Απόλαυσε τις διακοπές στο χωριό με τον Φίλιππο! Εγω και ο Φατσουλίνος σε αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μαρίνα μου! Αυτό κάνω απολαμβάνω τις διακοπές μου, όσο είναι εύκολο με ένα 3χρονο, περιπου. Και εμείς σας αγαπάμε. Και εσείς να περάσετε τέλεια. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή