31/8/16

Μαθαίνοντας να κάνει ποδήλατο

Κάθε φορά που πάμε στο χωριό μεγαλώνει πολύ ο μικρός. Αυτή τη φορά κατάφερε και κατάκτησε ακόμα μια πρωτιά, ακόμα ένα ορόσημο, το να μάθει να κάνει ποδήλατο.

Από πέρσι είχε δείξει ενδιαφέρον, αλλά δεν μπορούσε να κάνει, έκανε συνέχεια ανάποδο πετάλι. Φέτος ενώ είχε δοκιμάσει κάνα δύο φορές με διάφορα ποδήλατα φίλων και πάντα κατέληγε να θυμώνει που δεν μπορούσε, τα παράταγε. 

Όταν πήγαμε κάτω στο χωριό είδε το ποδήλατο της Ελίνας, της ξαδέρφης του. Αμέσως το πήρε και το έβγαλε από την αποθήκη και ανέβηκε με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Κατέβασε ο παππούς λίγο τη σέλα και ξεκίνησε τις δοκιμές. Πάλι έκανε το ανάποδο πετάλι και όσο προσπαθούσα να του δείξω πώς πρέπει να το κάνει αυτός να επιμένει στο ανάποδο. Έκανε αρκετές προσπάθειες και τελικά τα παράτησε.

Την επόμενη μέρα, το απόγευμα, πάλι είχε βγάλει το ποδήλατο και προσπαθούσε. Είχε αναλάβει ο παππούς να του δείξει πώς κάνουμε ποδήλατο. Εγώ ήμουν μέσα και έπλενα τα πιάτα. Και όπως πλένω ακούω τη μαμά μου να λέει "Κάνει μόνος του ποδήλατο, παππού;". Τα παρατάω, βουτάω το κινητό και τη φωτογραφική μηχανή και αρχίζω και τραβάω φωτογραφίες και βίντεο, πολλά βίντεο. 

Τα κατάφερε το παιδί μου. 

"Τα κατάφερες Φίλιππε. Μπράβο!!!"


Το χαμόγελο που είχε ήταν απίστευτο. Κάθε φορά που έκανε και ένα πετάλι μας κοιτούσε και μετά συνέχιζε. Στην αρχή κοίταζε τα πόδια του και άκουγες συνέχεια από εμάς "Πρόσεχε, κοίτα μπροστά σου", "Στρίψε".  

Μπράβο μωρό μου, το πρώτο ορόσημο σου!!!

4 σχόλια:

  1. Πάντως όλα ξεκινάνε είτε με ανάποδο πετάλι είτε με μισή πεταλιά!Συγχαρητήρια πάντως για την πρώτη σας φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε!!! Όντως, ξεκίνησε σε ανάποδο πετάλι και μετά έκανε μισή πεταλιά και στο τέλος έκανε κανονικά.

      Διαγραφή
  2. Τελικα ολα μα ολα τα παιδια ξεκινανε με αναποδο πεταλι ε;;;
    Μπραβο στον φιλιππακο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έτσι έχω διαβάσει και σε άλλες αναρτήσεις. Σε ευχαριστούμε Μάρθα μου!

      Διαγραφή