29/8/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #34

Γυρίσαμε στη βάση μας και οι βόλτες συνεχίζονται.

22/08/2016 - 28/08/2016

Επιστρέψαμε και στα μέρη μας και ο Φίλιππος ήθελε να κάνει
στις μεγάλες κούνιες. Μεγαλώνει το παιδί μου πολύ γρήγορα.

Για πείτε μου τι βλέπετε εσείς? Εγώ βλέπω ένα κύμα
εκεί στα αριστερά.

Πήγαμε βόλτα στο Φλοίσβο και έχει η Ford 3 νέα μοντέλα της εκεί
για επίδειξη, μπήκε μέσα στη θέση του οδηγού και το πρώτο
πράγμα που έκανε ήταν να βάλει τη ζώνη. Ασφάλεια πρώτα.

Κουρεύτηκε ο Φίλιππος και είναι λες και μεγάλωσε απότομα. 

Παίζουμε με τις νερομπογιές και μου ζήτησε να του κάνω
την παλάμη του και μετά την δική μου.

Πανέμορφος ουρανός.

Πρώτη επαφή με αεροπλάνο και του άρεσε πολύ.
"Παππού τι είναι αυτό? Παππού τι είναι εκείνο?"
Από νωρίς στα αεροπλάνα. Σε ευχαριστούμε παππού που
μας πήγες βόλτα στην αερολέσχη.

2 σχόλια:

  1. Έτσι όμορφες να είναι οι στιγμές σας πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μάχη μου!!! Και εσένα να είναι τέλειες οι στιγμές με την οικογένεια σου.

      Διαγραφή