10/5/16

365 ερωτήσεις, 02/05/2016 - 08/05/2016

02/05/2016
Τι δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ;

Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό μου είναι ότι δεν χτυπήσω ποτέ, αλλά μετά σκέφτηκα ότι το έχω κάνει για να υπερασπιστώ μια φίλη μου. Οπότε, δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση, γιατί έχω μάθει ότι ποτέ μην λες ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου τύχει.


03/05/2016
Τι σε ανησυχεί περισσότερο για το μέλλον;

Ότι δεν θα μπορώ να προσφέρω ότι θέλω στο γιο μου αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα.

04/05/2016
Ποίο είναι το τελευταίο πράγμα που έλαβες από το ταχυδρομείο;

Το τελευταίο που έλαβα είναι ένα δείγμα από σαμπουάν και μαλακτική από την Pantene Pro-V που είχα δηλώσει συμμετοχή.


05/05/2016
Ποίες είναι οι 3 καλύτερες αρετές που ψάχνεις σε ένα φίλο;

Να είναι Αληθινός, να είναι κοντά σου στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα και να είναι δοτικός. Το ξέρω ότι ζητάω πολλά, αλλά επειδή είμαι και εγώ τέτοιος άνθρωπος και μου αρέσει να βοηθάω, όσο μπορώ βέβαια, θέλω και οι άλλοι να είναι έτσι. Βέβαια την έχω πατήσει με παλιά κολλητή, και προσπαθώ να είμαι μαζεμένη.


06/05/2016
Όταν σκέφτεσαι το "σπίτι", τι σκέφτεσαι συγκεκριμένα;

Οικογένεια, ζεστασιά, θαλπωρή.


07/05/2016
Τι έχεις μέσα στην τσάντα σου; (αν θες βάλει και μια φωτογραφία)

Αυτά είναι που έχει κάθε μέρα μέσα στην τσάντα μου:
Πορτοφόλι, δίπλωμα, γυαλιά ηλίου, κλειδιά (σπιτιού & γραφείου), στυλό, χαρτομάντιλα, liposan, φορτιστές (κινητού & bluetooth), bluetooth, mpeg4, φλασάκι, λάστιχα για τα μαλλιά και ένα κουτί depon.





08/05/2016
Τι όνειρο είδες εχθές;

Δεν μπορώ να θυμηθώ. Γενικά έχω καιρό πάντως να δω κάποιο όνειρο και να το θυμηθώ. Και όταν βλέπω είναι τελείως κουλά.

4 σχόλια:

  1. Για τις φιλίες δεν έχω τι να πω,την έχω πατήσει και εγώ!Θα πω όμως για το πορτοφόλι!!Σούπερ είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι λίγο πολύ την έχουμε πατήσει με κάποια φιλιά. Αλλά δεν πειράζει γιατί αυτό μας κάνει πιο δυνατούς και ξέρουμε πλέον αν φυλαγόμαστε. Άσε που κάνει τις άλλες φιλίες πιο δυνατές. Σε ευχαριστώ πολύ, είναι από τα αγαπημένα μου αυτά.

      Διαγραφή
  2. Ήρθα! Σε χρειάζομαι να με υπερασπιστείς!!! χαχαχα μου άρεσε πολύ αυτή η απάντηση σου.
    Όσο αφορά στην φιλία...όλες μας την έχουμε πατήσει και πλέον αναζητούμε νομίζω πράγματα που κανένας δεν είναι διατεθειμένος να τα δώσει!
    Τώρα που βλέπω την τσάντα σου..ξέχασα να γράψω και εγώ 1, 2, 3 πραγματάκια στην δική μου απάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγοι είναι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να τα δώσουν, αλλά όταν τα δώσουν αξίζουν. Να σου πω οι δικές μου κολλητές είναι από το περιβάλλον της δουλειάς, παλιάς και νέας. Από το σχολειό δεν κατάφερα να κρατήσω καμιά, γιατί εγώ ήμουν αυτή που έτρεχα συνέχεια και που τις έπαιρνα συνέχεια τηλέφωνο να δω τι κάνουν. Ε, κάπου κουράστηκα και λέω άμα θέλουν ας με πάρουν εκείνες τηλέφωνο. Και έτσι χάθηκαν αυτές οι φιλίες.

      Διαγραφή