4/5/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #17

17η εβοδμάδα και είχα μια μικρή καθυστέρηση να ανεβάσω το post γιατί ήμουν διακοπές στο χωριό και δεν ήθελα να περάσω την ώρα μου μπροστά σε ένα υπολογιστή, και έτσι ανέβασα μαζεμένα τις φωτογραφίες μου (να με συγχωρέσετε αν σας κούρασα). Έφυγε ο Απρίλιος και μπήκε ο Μάιος, ο τελευταίος μήνας της Άνοιξης και μετά Καλοκαίρι. Γιούπι!!!

25/4/2016 - 01/05/2016

Πρέπει να φτιάξω ένα τέτοιο για το σπίτι.
Ο μικρός έπαιξε τουλάχιστον μια ώρα.

Έτοιμο το δωράκι για τη νονά μας. Βαζάκι με σοκολατένια
μικρά αυγά και στολισμό από χάρτινο λαγουδάκι.

Να εδώ γράφω τι λίστα με τι πρέπει να πάρουμε μαζί μας.
Κάτι που κάνω κάθε φορά και πριν από το μικρό.

Ολοκληρώθηκε η νέα γέφυρα στο δρόμο για Καλαμάτα.
Εντυπωσιακή και απλή.

Έτοιμο το τσουρέκι μας, από τα χεράκια της μαμάς.
Φέτος δεν φτιάξαμε εμείς.

Η Choco κοιτάει. Να πηδήξω ή όχι. Σκυλάκι της ξαδέρφης μου.

Την ώρα που σηκώθηκα είχε μπει στη φωτιά το αρνάκι και
το κοκορέτσι. Να είναι καλά ο μπαμπάς μου και ο αδερφός μου
που ξύπνησαν στις 6 το πρωί για να ετοιμάσουν.
Καλό Πάσχα σε όλους. Χριστός Ανέστη!!!
Υγεία και κάθε ευτυχία σε όλους. Και καλό μήνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου