30/5/16

Φωτογραφικό ημερολόγιο 2016, Εβδομάδα #21

Γεμάτη αυτή η εβδομάδα. Βόλτες σε πάρκα, σεμινάριο στο ΙΚΕΑ και εγώ η τυχερή, νέα γατάκια και μαι εμπειρία πολύ ξεχωριστή. Φτιάχνεις ο καιρός και ελπίζω να είμαστε όλο και πιο συχνά έξω για βόλτες και νέες περιπέτειες. 

23/05/2016 - 29/05/2016

Φωτογραφία από την ημέρα του γάμου.
Σήμερα δεν τράβηξα καμιά οπότε βάζω προηγούμενης μέρας.

Άλλη χάρη έχει να κατεβαίνεις τη τσουλήθρα με το κεφάλι.
Κάθε φορά με κοίταγε σαν να είχε πετύχει το ακατόρθωτο.

Στο #ikea μας δίνουν ιδέες για γάμο, βάφτιση και ότι άλλε εκδηλώσεις
από το @eventful.gr. Και εγώ ήμουν η τυχερή που κέρδισα
μια δωροεπιταγή από τα ΙΚΕΑ. Ευχαριστώ πολύ
για το υπέροχο αυτό δώρο. 

Έτοιμο και το freddo carruccino. Ελάτε μια βόλτα από εδώ
να σας φτιάξω και εσάς.

Τα νέα μας γατάκια στο γραφείο.

- Μαμά βλέπω από τα κιάλια.
- Τι βλέπεις;
- Τον ήλιο.

Βόλτα στη τριήρης "Ολυμπίας".
Ωραία εμπειρία να ανέβεις πάνω σε ένα τέτοιο.

4 σχόλια:

  1. Η φωτογραφια με τα κυάλια ειναι η αγαπημένη μου αυτή την εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω και εγώ δυσκολεύομαι να διαλέξω, όπως λέει και η Μαρίνα από κάτω η καθεμία είναι ωραία για διαφορετικούς λόγους. Πάω λίγο πιο πολύ σε αυτή με τα κυάλια, ε τι να κάνουμε είναι ο μικρός μου σε αυτή.

      Διαγραφή
  2. Δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω για αγαπημένη μου εγώ! Όλες είναι ωραίες για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρίνα μου, όλες είναι ωραίες και ήταν μια πολύ ωραία εβδομάδα.

      Διαγραφή