18/5/16

365 ερωτήσεις, 09/05/2016 - 15/05/2016

09/05/2016
Τι μουσική άκουσες σήμερα;

Πάντα θα παίζει στο ραδιόφωνο ο σταθμός Red FM 96,3. Και τωρινό αγαπημένο τραγούδι είναι το "Way Down We Go" από τους Kaleo.




10/05/2016
Σήμερα έχασα...

Δεν έχασα τίποτα.


11/05/2016
Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις;

Τώρα να πω γενικά πόσα παπούτσια έχω ή πόσα φοράω από αυτά. Είναι αρκετά πάντως μιας και πιάνουν μια διπλή ντουλάπα που έχω στο μπαλκόνι. Είναι χειμωνιάτικα και καλοκαιρινά εκεί. Πάω να τα μετρήσω... 19 χειμωνιάτικα και φοράω τα 5. 18 καλοκαιρινά και φοράω τα 6.

Δεν μπόρεσα να βγάλω όλη τη ντουλάπα φωτογραφία,
πάντως έβγαλα το μεγαλύτερο κομμάτι της.


12/05/2016
Ποία συσκευή χρησιμοποίησες σήμερα περισσότερο;

Δεν είναι συσκευή είναι το κοπίδι μου. Φτιάχνω κάτι για μια φίλη που γέννησε.


13/05/2016
Ποία ήταν η μεγαλύτερη απόφαση που πήρες σήμερα;

Μμμ, Παρασκευή και 13 σήμερα. Η μεγαλύτερη απόφαση που πήρα σήμερα ήταν αν θα πήγαινα ή όχι γυμναστήριο και αυτό γιατί πονάει λίγο το χέρι μου. Μάλλον για τενοντίτιδα το βλέπω αν δεν προσέξω.


14/05/2016
Τι είναι χειρότερο, να αποτυγχάνεις ή να μην προσπαθείς;

Πρέπει να προσπαθείς για να πεις ότι απέτυχες ή πέτυχες. Οπότε θα πω ότι είναι χειρότερο να μην προσπαθείς. 


15/05/2016
Τι θα σε έκανε να χαμογελάσει αυτή τη στιγμή;

Με έκανε να χαμογελάσω, αλλά και να έρθουν δάκρυα χαράς στα μάτια μου, αυτό το "Κατάφερα" του Φίλιππου όταν κατούρησε πρώτη φορά στη τουαλέτα. Σήμερα ξεκινήσαμε να κόψουμε την πάνα, μεγάλη υπόθεση είναι πάντως. 

2 σχόλια:

  1. Χαχα..με τα παπούτσια όλες το ίδιο είμαστε! Καλό κουράγιο με το κόψιμο της πάνας. Να μας πεις τρικς γιατί και εμείς θα αρχίσουμε τώρα το καλοκαίρι.
    Ραντεβού next week!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρίνα μου, αναβάλετε για το επόμενο ΣΚ η επιχείρηση πάνας γιατί ο μικρός τη Δευτέρα που πήγαμε στη δουλειά έκλαιγε όταν τον πήγε η πεθερά μου στη τουαλέτα και μας ζήταγε.

      Διαγραφή