24/8/16

365 ερωτήσεις, 15/08/2016 - 21/08/2016

15/08/2016
Μία φωτογραφία από την σημερινή ημέρα.

Παιχνίδια με το νερό.

16/08/2016
Μια συνοπτική περιγραφή της ημέρας σου.

Νωρίς ξύπνημα, 8 το πρωί. Πρώτο πράγμα που ζητάει ο μικρός είναι ο παππούς του. Πάει στο παππού και αρχίζει και ποτίζει τα δέντρα. Μετά πρωινό και ετοιμασία για παραλία, αλλά επειδή είχε ξυπνήσει νωρίς είχε γκρίνια. Βουρ για θάλασσα με το παππού, που κολυμπήσαμε τουλάχιστον μια ώρα. Γυρίσαμε σπίτι φάγαμε και κοιμηθήκαμε μέχρι της 7. Τσιμπήσαμε κάτι και φύγαμε οι δυο μας για τις κούνιες του χωριού. Γυρίσαμε για να φάμε βραδινό και παίξαμε πάλι με τον παππού. Ετοιμασία για το βραδινό ύπνο και τώρα 12 η ώρα, εγώ χαζεύω στο διαδίκτυο και ο μικρός κοιμάται.

17/08/2016
Σήμερα περπάτησα...

αρκετά μπορώ να πω. Είχαμε κανονίσει από την προηγούμενη να πάμε Καλαμάτα για να πάρουμε παπούτσια για τον Φίλιππο και μαζί με αυτό να πάει η μαμά μου στον οδοντίατρο. Αφήσαμε με την μαμά μου και ξεκίνησε η βόλτα μας, Πήγαμε και φάγαμε παγωτό μηχανής, στο οποίο ο Φίλιππος έγινε χάλια. Βέβαια γλύτωσαν τα ρούχα του από το παγωτό αλλά δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το πρόσωπο του. Ύστερα πήγαμε για τα παπούτσια του και περπατήσαμε όλοι τη πλατεία μέχρι να φτάσουμε στο μαγαζί. Μετά πήγαμε και είδαμε το συντριβάνι που έχει η πλατεία και θέλαμε να πάμε να δούμε το Πάρκο του ΟΣΕ, αλλά μας έπιασε η ζέστη και έτσι προτιμήσαμε να κάτσουμε να πιούμε φρέσκο χυμό. Ο Φίλιππος βέβαια ήταν η καλύτερη του, γιατί ο παππούς τον έπαιρνε αρκετές φορές καβάλα στους ώμους του.

18/08/2016
Σήμερα άκουσα...

τίποτα το αξιοσημείωτο.

19/08/2016
Σήμερα ένιωσα...

υπέροχα, γιατί πήγα για μπάνιο στη θάλασσα με τον Φίλιππο και ήταν πολύ καλός με βοήθησε στο να πάρουμε τα πράγματα για την παραλία, αλλά το καλύτερο ήταν που μπόρεσα και έκατσα λίγο και χαλάρωσα ενώ εκείνος έπαιζε στην άμμο. Να πω ότι όλες τις μέρες ερχόταν ο πατέρας μου μαζί μας για να μας βοηθήσει με τα πράγματα, αλλά και να κάνει και εκείνος μπάνιο.

20/08/2016
Σήμερα είδα...

την Αγία Σοφία φτιαγμένη από άμμο στη παραλία, είχαν κέφια οι δημιουργεί της.

21/08/2016
Η πρώτη μου πρωινή σκέψη.

Δεν θέλω να επιστρέψω πίσω στην Αθήνα, περνάμε τόσο ωραία στο χωριό. Ο μικρός έχει βρει την αγία του χαρά εδώ, σκαλίζει διάφορα πράγματα αλλά και βοηθάει τον παππού του στο κήπο. Είναι κοντά η θάλασσα και δεν χρειάζεται 1 ώρα και κάτι για να πάμε στη παραλία. Αν και εγώ δεν πολύ ξεκουράστηκα, είναι ωραία να βλέπω τον γιο μου να μαθαίνει πράγματα και να μεγαλώνει από μέρα σε μέρα.